mg

Je bent hier:Home-mg

Kantoorruimtes kiezen met VR!

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 13 september 2017|Categorieën: 360 fotografie, 360 Virtual Tour, mg, VR in de praktijk|

De toekomst staat niet stil. Met behulp van VR kunnen we spelletjes spelen, lesgeven, producten ontwikkelen, therapie geven en gebruiken als medische toepassing. Maar wat kan VR voor ons betekenen als we een huis willen aanschaffen of een kantoorruimte huren? Kantoorruimtes kiezen met VR is zelfs al mogelijk! VR gebruiken als marketinginstrument Zoals gezegd is VR

360° video editting op je Smartphone? Dat kan

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 6 augustus 2017|Categorieën: mg, VR Content, VR Hardware|

Het staat inmiddels wel vast dat 360° video op het moment wel een van de populairste bezigheden is op het gebied van Virtual Reality. Met het populairder worden van het medium is de apparatuur om het te maken ook volop beschikbaar gekomen. Waar het "in den beginne" nog draaide om wat lompere camera's met output

Installeer Revive en geniet van Oculus Rift games en applicaties op de HTC Vive

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 4 augustus 2017|Categorieën: HTC Vive, mg, VR Brillen HMD, VR Hardware|

Je wilt een Oculus Rift game of applicatie op je HTC Vive ervaren. Dit kan vele redenen hebben, de meest voorkomende zal simpelweg zijn dat de Oculus titel een "Oculus Exclusive" is. (je wilt bijvoorbeeld echt Robo Recall op de HTC Vive spelen) Met andere woorden: de titel is alleen geschikt voor de Oculus

Binnenkort je Facebook Feed eindelijk gewoon op je Gear VR

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 11 juli 2017|Categorieën: mg, Samsung Gear VR, VR brillen Mobiel, VR Content, VR Social|

Je Facebook Feed op je Samsung Gear VR bekijken? Binnenkort is het mogelijk! Oculus heeft namelijk aangekondigd dat gebruikers spoedig in kunnen loggen via de Oculus home interface op de Gear VR. Er wordt momenteel op kleine schaal getest met de toepassing. Volgens Oculus gaat het om een Facebook Tab in de Oculus Home interface

De beste 360° horrorvideos van het moment VI

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 5 juli 2017|Categorieën: mg, VR Content|

We krijgen maar geen genoeg van Horror in 360° ;-) Daarom presenteren we bij deze alweer het 6de deel van de reeks "beste VR Horror 360" ervaringen die we tegenkwamen afgelopen week. Dus: VR bril op en griezelen maar met "De beste 360° Horrorvideo's van het moment" deel 6 Tip: voor een ultieme ervaring zet je

Toekomst in de vastgoedmarkt

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 3 juli 2017|Categorieën: ag, Marktontwikkelingen, mg|Labels: |

De vastgoedmarkt is een wereld apart en is niet te vergelijken met andere markten. Bij het kopen/huren van een huis of kantoor speelt er altijd een extra dimensie die erg belangrijk is voor mensen. Gevoel en emotie van een ruimte is erg belangrijk maar is online altijd anders dan wanneer je er zelf in staat.

De 5 beste Gear VR Horror Apps van dit moment

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 26 juni 2017|Categorieën: mg, VR Apps, VR Content, VR Games|

Oke, tijd om weer eens te kijken naar wat VR Horror! Dit blijft een van de populaire tijdsverdrijven in VR en dat is niet zonder reden, bij horror op een plat scherm moet er nogal wat gebeuren om je dosis adrenaline te krijgen. In Virtual Reality is dit een heel ander verhaal, doordat VR zo

Deel je Samsung Gear VR ervaring via Gear VR Chromecast

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 2 juni 2017|Categorieën: mg, Samsung Gear VR, VR brillen Mobiel|

Tegenwoordig is alles leuk om te delen, voor Virtual Reality geldt dit in hele sterke mate. Het is bijvoorbeeld ook de reden dat VR experience Centers, zonder uitzondering, gebruik maken van een zogenaamd "meekijkscherm". En als je een VR opstelling op een beurs of evenement ziet staan is er eigenlijk ook altijd wel een meekijkscherm

Draadloze VR op de HTC Vive met <7ms Latency (!?)

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 1 juni 2017|Categorieën: HTC Vive, mg, VR Brillen HMD|

Note: Op de uitgelichte foto zie je de TPcast Tjsa een van de grootste irritaties voor VR bril bezitters is momenteel wel de bekabeling. Iedereen kent het wel: je bent lekker "Room scale" bezig en voor je het weet hang je weer in je bedrading. Je kan hier natuurlijk pragmatisch mee omgaan, zo zijn er