ag

Je bent hier:Home-ag

Toekomst in de vastgoedmarkt

Door: | 2017-11-01T14:55:17+00:00 3 juli 2017|Categorieën: ag, Marktontwikkelingen, mg|Labels: |

De vastgoedmarkt is een wereld apart en is niet te vergelijken met andere markten. Bij het kopen/huren van een huis of kantoor speelt er altijd een extra dimensie die erg belangrijk is voor mensen. Gevoel en emotie van een ruimte is erg belangrijk maar is online altijd anders dan wanneer je er zelf in staat.

Shazam heeft nu Augmented Reality mogelijkheid

Door: | 2017-11-01T14:55:19+00:00 17 maart 2017|Categorieën: ag, mg, Uncategorized|

Shazam, bekend van de app die in luttele momenten muziek kan herkennen, heeft een Augmented Reality platform gelanceerd voor merken, artiesten en gebruikers wereldwijd. Shazam begon in het jaar 2000 met de app die tot de dag van vandaag eigenlijk nog steeds hetzelfde doet als toen, het herkennen van muziek. Door een knop in te

Microsoft streeft naar totale dominantie VR en AR

Door: | 2017-11-01T14:55:19+00:00 7 maart 2017|Categorieën: ag, Marktontwikkelingen, mg, Microsoft VR, VR Brillen HMD|

We weten het allemaal nog wel, de eerste mobiele telefoons. Toen we, begin jaren '90 die eerste "Motorola MicroTAC" en "Nokia 1011" in handen kregen konden we vast nog niet geloven dat het een onmisbaar apparaat zou worden voor een groot deel van de wereldbevolking. Inmiddels zijn er meer mobiele telefoons dan mensen op de aarde

Nike introduceert Augmented Reality in winkels

Door: | 2017-11-01T14:55:21+00:00 9 februari 2017|Categorieën: ag, mg, Uncategorized|

Nike introduceert een Augmented Reality ervaring die het voor klanten mogelijk maakt om eigen ontwerpen en kleuren zichtbaar te maken op hun producten. Dit alles is mogelijk in realtime! Het gaat hier om een systeem wat uitgerold zal worden in Nike stores. De machine die het allemaal mogelijk maakt is afkomstig van het franse "Smartpixel",

Apple vraagt Augmented Reality Patent voor een “Draagbaar informatiesysteem”

Door: | 2017-11-01T14:55:30+00:00 3 februari 2017|Categorieën: ag, Marktontwikkelingen, mg|

Het begin van het jaar, en dan met name de CES2017, is inmiddels het traditionele moment voor VR bedrijven om hun toekomstplannen, of in ieder geval plannen voor aankomend jaar te onthullen. Dat zien we eigenlijk terug bij alle grote spelers en 2017 was geen uitzondering. De enige grote speler die nog steeds ontbreekt is

Maak je eigen Augmented Reality Blippar van je visitekaartje

Door: | 2017-11-01T14:55:31+00:00 20 januari 2017|Categorieën: ag, Blippar, mg, Overig, Zelf VR maken|

Visitekaartjes zijn natuurlijk altijd een klein beetje afgezaagd, sorry dat is een persoonlijke mening maar ik vermoed dat er best wel mensen zijn die dit herkennen ;-) Wat nou als ik je vertel dat je jouw visitekaartje (of willekeurig welk patroon!) in een paar minuten om kan toveren in een heuze Augmented Reality ervaring? Ik

Augmented Reality in de misdaadbestrijding

Door: | 2017-11-01T14:55:59+00:00 7 december 2016|Categorieën: ag, mg, Uncategorized|

Tot nu toe bleven de eigenlijke toepassingen voornamelijk beperkt tot eerder futuristische praktijken in televisiereeksen, maar het lijkt er steeds meer en meer op dat Nederlandse politiediensten dit jaar nog gebruik maken van augmented reality om misdaden op te lossen. Augmented reality -of toegevoegde realiteit- houdt in dat je als gebruiker via een smartphone of

Met Blippar zelf augmented reality maken

Door: | 2017-11-01T14:56:00+00:00 18 november 2016|Categorieën: ag, mg, Uncategorized|Labels: , |

Blippar is een van de grootste speler op het gebied van augmented reality. Alle grote consumentenmerken werken met de technologie van Blippar om hun producten of advertenties te verrijken. Deze week heeft Blippar z’n technologie om Augmented Reality te maken gratis beschikbaar gesteld.

Apple ontwikkelt een Augmented Reality bril

Door: | 2017-11-01T14:56:00+00:00 16 november 2016|Categorieën: ag, mg, Uncategorized|

Apple staat onder druk van investeerders om weer innovatie te laten zien nu vrijwel alle productgroepen van het bedrijf te maken hebben met een dalende afzet. Dit geldt niet alleen voor de Apple Watch maar ook voor de iPod, iPad en iPhone apparaten.